تعبت وزهقت وقرفت نفسي من ادمان العاده السريه.. عنجد انا ...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

80 تعبت وزهقت وقرفت نفسي من ادمان العاده السريه.. عنجد انا تعبان كتير .. محتاج حداا يعالجني ..لو في جلسات طبيه عايز ولو في دواء يمنع العاده عايز لاني تعبت اووي

هناك العديد من التدخلات العلاجية تتم بعد إجراء الجلسة العلاجية أول مرة للوقوف على فردية وخصوصية كل حالة.

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي