انا جيت كشف من ٤ شهور وقطعت العلاج اللي كاتبهولي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

580 انا جيت كشف من ٤ شهور وقطعت العلاج اللي كاتبهولي الدكتور بسبب اني دخلت الجيش هل دة يضر في حاجه

العلاج النفسي مينفعش يقف مره واحده لازم بالتدريج بصيب ببعض من المزاج السئ والتغيرات ف الحزن والعصبيه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي