سؤالي وعاوز دكتور الله يبارك فيه يجاوب علي سؤالي انا...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

53 سؤالي وعاوز دكتور الله يبارك فيه يجاوب علي سؤالي انا عملت عملية تثبيت مفصل الكاحل الايمن بأربع مسامير من 11 شهر وانا دلوقتي حاليآ مش عارف أمشي بسبب فيه إعوجاج بالكاحل وألم شديد بباطن القدم من عند اوتار باطن القدم وألم في الوتر الخلفي مع ألم في جانب الايمن من القدم ولو عملت عملية استعدال بجهاز اليزاروف كم تكلفة العملية عشان انا راجل علي قد حالي وانا اسف جدآ علي الازعاج

لازم الفحص و طلب الاشاعات المناسبة عشان اجاوب على سؤالك.
و تكلفه العملية متفاوتة على حسب المستشفى و خامات المستخدمة

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام