انا كشفت نسا عند دكتوره طلبت مني اشاعه 4d بتقولي حجم...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

83 انا كشفت نسا عند دكتوره طلبت مني اشاعه 4d بتقولي حجم الرحم كبير الجهاز عندها مش حديث وانا قلقانه وتعبانه وهمدانه ع طول انا بنوته لسه اعمل اي والمفروض بتكون عارفه لو ف ورم ليفي عادي من الجهاز عندها مش لازم 4d اعمل اي

بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله صل الله عليه وسلم
اولا بما انك لسه بنوتة والدكتورة طلبت منك تعملى 4d لازم تثقى فيها وتعملى اللى قالتلك عليه
ممكن الجهاز اللى عندها يكون حديث بس عايزة تقرير من دكتور الأشعة
فأولا وآخرا لازم تثقى فى دكتورتك والسلام

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد