انا صباع رجلي الكبير حصل فيه ميل لي تحت وحصل وجع رهيب...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

77 انا صباع رجلي الكبير حصل فيه ميل لي تحت وحصل وجع رهيب منه فا روحت لي دكتور قالي كسر بس الاشاعه ولم غلط بس الاشاعه مطلعتش أن في كسر فا روحت لي دكتور تاني قال من كتر شرب الشاي والقهوة فا يبقا ايه السبب ؟؟

الأفضل نتابع مع تخصص تشوهات عظام لو الميل ده حاجه جديده من غير إصابات أو كسور

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام