انا عندي مشكل اسفل ظهري مش بقدر انحني للمام و رجلي...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

34 انا عندي مشكل اسفل ظهري مش بقدر انحني للمام و رجلي اليمين علي طول منمله مش بقدر اقف اكتر من 5 دقيق و عملت اشعات قبل كد و عندي انزلاق غدروفي ف الفقرات ال 4.و ال 5 و لكن كل دكتور اروح لي يكتب مسكنات وانا لبس حزام هل في حل غير المسكنات

ألف سلامة على حضرتك
ولكن أنا ماخصص فقط في جراحات اليد
حضرتك محتاج حد متخصص في جراحات العمود الفقرى

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام