حاسه اني مش كويسه ومش قادره اطلع من مكاني واقابل الناس...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

551 حاسه اني مش كويسه ومش قادره اطلع من مكاني واقابل الناس واتعامل معاهم ودا خانقني حدا اعمل ايه

حل من اتنين يا تستسلمي مؤقتا للحالة دي وتستمتعي بيها وتعملي حاجات ايجابية ف البيت ولوحدك لحد ما تقدري تطلعي او تزهقي فا تخرجي
او تاخدي قرار انك تنزلي وتتعاملي حتي لو بدون شغف وتكسري خوفك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي