أى سبب كثره النوم والكسل وديما عايزة أبقي لوحدى

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

266 أى سبب كثره النوم والكسل وديما عايزة أبقي لوحدى

كثرة النوم والكسل دي شكوى بتحتاج المراجعة مع طبيب باطني حتى يستبعد او يشخص مرضا عضويا كسل الغدة الدرقية، بعض أمراض الكبد والكلى، بعض نقص الفيتامينات و الاملاح... الخ و مع استبعاد كافة الأسباب العضوية للكسل و النوم الزائد ، انصح بالتوجه لطبيب متخصص في اضطرابات النوم

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي