اعاني من الام شديده جدا في الكتف من فوق وعملت اشعه في...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

128 اعاني من الام شديده جدا في الكتف من فوق وعملت اشعه في بتاع اشعه قال دا يا كسر يا خلع
ف انا مش عارفه اعمل ايه

لازم تراجعي العيادة نطمن ونشوف هنحتاج اشعة بالرنين عليه ام لا

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام