الرحم بس ناحيه الشمال فيه وجع رهيب وفيه حاجه وارمه...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

47 الرحم بس ناحيه الشمال فيه وجع رهيب وفيه حاجه وارمه ووجع مش بقدر اتحرك

لازم تعملي اشعة تليفزيونية علي الحوض لمعرفة السبب

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد