ظهرى بقى لي حوالي شهر في الم في النص بابا عايزه على...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

74 ظهرى بقى لي حوالي شهر في الم في النص
بابا عايزه على طول افرده الم بيروح ويجي حتى بعد ما اخذ المسكنات ممكن يبقى فى الم بس خفيف

ممكن إجهاد أو شد أو التهاب بالعضلات وممكن خشونة فقرات او اشتباه انزلاق غضروفي يرجي الفحص لتقييم ااحاله

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام