انا كنت عامل عملية رباط صلبي من فترة وجيت من اسبوع كدة...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

84 انا كنت عامل عملية رباط صلبي من فترة وجيت من اسبوع كدة الموتسكل حمل علي رحلية الي فيها العملية ورجلي مت العطمية الي جمب الرقبة تعبانى جدا ومش قادر ادوس عليها

ممكن يكون كدمه أو التهاب تحتاج كشف عاجل

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام