فكيت الجبس من 15يوم ولا يزال في ورم ده طبيعي ولا...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

129 فكيت الجبس من 15يوم ولا يزال في ورم
ده طبيعي ولا ايه
وهل في علاج للتخلص من التورم بعد الجبس
الاصابه كانت عظمه الشاظيه
الجبس كان شهر ونص

ده طبيعي بعد الجبس ما دام عملتي اشعة واطمنتي بعد الجبس يفضل تدهني ريباريل جيل ثلاث مرات يوميا مع حبوب الفنترين حبة كل ١٢ ساعة

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام