عندي كحه ناشفه جدا والبلغم بيطلع بصعوبة و
اخدت
كلافيموكس واحد جرام ٦ ايام
و توسكان شرب
و فينادون شرب
و زيرتك أقراص
و بنادول كولد
ف برجاء
دلني اخد ايه تاني
ولو هكشف علي التعب الي انا فيه ده
اكشف صدر عشان الكحه ولا
انف واذن
