انا الحزن دايما ميسطر عليا اما بزعل اوقات بفكر ف الانتحار اكتر شخص بحبه مش فهمني اغلب الوقت زعل بحس كتير اني بهون عليه مع انه مش بيهون عليا ساعات بكون انا السبب ف الزعل انا بقيت احس اني دايما السبب مش بقيت حابه ده بقيت خايفه هو شايف اني نكدية وبحب النكد وانا دايما اللي بوصلنا كدة انا محتاجة مساعده
