سألت إمرأة (تبلغ عمرها 75 سنة) 12 November, 2025
محتاج دكتور اوعيه دمويه لوالدتى ٧٥ عام عملت عمليه مسمار نخاعى ف الفخد وحصل ورم بعد العمليه ب ٣ اسابيع والجرح كويس وعملت تحليل سيوله وطلع كويس وعملت دوبلر وطلع فيه التهابات خلويه محتاج دكتور اتابع معاه ويكتبلى علاج
دكتور عمرو عبد السميع
37 في الحالات دي محتاج تتوجه للدكتور وبالتقرير لتقييم الحالة واعطاء العلاج المناسب للالتهاب الخلوي وادوية سيولة اذا تطلب الامر