عندي بلغم في الحلق ايه علاج لاني كشفت عند كذا دكتور انف واذن وحنجره والعلاج ميجبش نتيجة ايه السبب
استشاري أول جراحات ومناظير الأنف والأذن والحنجره وعلاج الشخير

سعر الكشف: 600 جنيه
دكتور تخصص تخصص انف واذن وحنجرة في الشيخ زايد
الشيخ زايد: الشيخ زايد توين تاورز[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
عندي بلغم في الحلق ايه علاج لاني كشفت عند كذا دكتور انف واذن وحنجره والعلاج ميجبش نتيجة ايه السبب
والدي كان منذ كام شهر اشتكي من صوته بدأ في الانخفاض كشف في البدايه كان التشخيص روتيني بعد العلاج ولم يجدي نفع ومنذ 10 أيام كشف علي دكاتره أنف وأذن وحنجرة والتشخيص النهائي الان ورم حميد من الدرجه الثانيه و الإجراءات المتخذه الان هي إجراء عملية استئصال الحنجرة
كان عندي الم في الزور واصل للاذن روحت مستشفى في العيد وقالو ا صديد جامد وخدت اربع حقن نيكتام 1.5 وكمان بعدها اوجمنتين اجرام دلوقتي لسه عندي وجع في زوري وبطني بتوجعني ورجعت مرتين هل لازم أتوجه لطبيب ولا اكمل على العلاج
عندى احتقان وزكام بالانف مما تسبب بطنين بالاذن مع الاحساس بأن السمع مكتوم لاكن لا توجد حرارة ولا دوار ولا افرازات مصاحبة بالاذن
انا عندي ثقب في الاذن تمام يلا كشفه امبارح وجبت قطره اسمها Otal بس جاه لي دور برد دلوقتي اعمل اي علشان أحفظ علي ودني والثقب يلم بشكل كويس
ابني عنده سنتين وتسع شهور وعنده اللوز ملتهبه ينفع يتعمل لها عمليه دلوقتي
يعاني من الشخير وتعبان وبصحي من النوم يلاقي ريقي ناشف
عندي وجع بدا باسفل الاذن مع الم بالاذن نفسها بدات بالتورم اسفل الاذن مع سخونيه واحتقان وترجيع بلغم وانسداد بسيط في الانف
بعد الركوب فى السياره لمده ١٠ دقايق يحدث لعيان ثم استفراغ ووجع فى خلف الراس وارتفاع فى الضغط يصل ١٨٠على١٠٠ ما الأسباب والعلاج باخد حبه بيتاسيرك ١٦ و لزقه على اللسان لعدم الاستفراغ بدون فائده وعملت كل الفحوصات ورنيت على الراس وكله سليم
لو سمحت يا دكاترة يا محترمين محتاج حد يتواصل معايا ضروري و فدني جزاه الله خيرا
انا اتشخصت من اكتر من شهر بخسف في طبلة الأذن اليمين نتيجة ل انسداد في قناة استاكيوس
مشيت على دول رشاش و برشام و مزيل مخاط ومفيش أي تحسن اليعرف يفدني بتدخل فوري ينهي الحالة دي ارجوكم يقولي وانا مستعد اجيله لحد عنده في حيز قريب للقاهرة وشكرا
هل هتكون صعبة عملية اللحمية دلوقتي
طفل عمره 9 سنوات بيجيله نزيف من انفه على فترات خصوصا فى الصيف هل يوجد علاج محدد لايقاف النزيف
اعاني من تضخم ف اللوز مستمر وعملت اشعه بالصبغه بينن ان ف تضخم ف اللوز وف تكلسات ف اللوز وانا لا اعاني من ارتفاع حراره او صعوبه ف البلع اعاني من عدم راحه ف الخلق
الظاهر اني ثقلت الاذن و ما ركزت في الموضوع الان بدا يخرج صديد من الاذن ريحته وحشه انا ساكن اول الشيخ زايد فايه الحل
انا عامل عملية تنظيف الجيوب الانفيه وازالت لحميات الانف بالانف من يوم 31
هل ينفع العب كوره مع العلم اني بقيت كويس لكن في افرزات بني بتطلع مع غسول جيوب بالمحلول هل ينفع العب كوره
وذاني وجعاني جدا وتقيله وعندي صديد على الوز واللوز متدخمه
عندي ابني بينزل دم من الانف لوحده
انا بعاني من حاسه الشم مش موجود وده شي تعبني نفسيا وأيما في احتقان في مناخير جربت كله حاجه مفيش غير حقن الكرتيزون اللي بتعمل مفعول بيقعد شهرين وأقل وتروح ودكاتره كتير خوفتني من الحقنه دي مبقتش عارف اعمل اي
أنا حست الشم مش موجوده عندي وعملت كل حاجه وكشفت وخت إداريه كتير مفيش فايده غير بالحقن الكرتزون هل في حل
رد لي اسرع وقت دكتور