بقالى اسبوع عندى خراج فى بطنى بعد السرة وكنت بحطله كريم فيوسيدين اول امبارح فتح وبحاول اخرج اللى فيه خرج حاجة بسيطة والباقى اللى حواليه لسه ناشف ورحت لدكتور ة جلدية ادتنى مضاد حيوي 750 ومرهم هل محتاجة اكشف جراحة ويتفتح ولا اكمل المضاد الحيوي
حضرتك لازم تكشفي جراحة
لانه ممكن الخراج يكون فتح بس ماتنضفش بالكامل
او في احتمالية تانيه انه يكون ناسور و محتاج نستئصله جراحياً عشان الخراج مايرجعش تاني

متاح خريطة جوجل عند الحجز