عندي طفل 11 سنة لم يتم طهارته حتى الآن هل ممكن يتم طهارته الآن
استشاري جراحات الشرج و جراحة اورام القولون والمستقيم - كلية الطب جامعه الاسكندرية زميل جامعه كيفلاند كلينك - اوهايو - الولايات المتحده الامريكية زميل جامعه بيلور - تكساس - الولايات المتحده الامريكية عضو جمعية جراحة الشرج و القولون الامريكية

سعر الكشف: 370 جنيه
دكتور تخصص تخصص جراحة عامة في سموحة
سموحة: شارع زكي رجب - سموحه[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
عندي طفل 11 سنة لم يتم طهارته حتى الآن هل ممكن يتم طهارته الآن
بقالى اسبوع عندى خراج فى بطنى بعد السرة وكنت بحطله كريم فيوسيدين اول امبارح فتح وبحاول اخرج اللى فيه خرج حاجة بسيطة والباقى اللى حواليه لسه ناشف ورحت لدكتور ة جلدية ادتنى مضاد حيوي 750 ومرهم هل محتاجة اكشف جراحة ويتفتح ولا اكمل المضاد الحيوي
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته لو سمحتم انا عندي خراج في نهايه ظهري وبدايه مؤخرتي بس مش عارف هو ناسور عصعصي ولا شرجي سؤالي عايز اعرف تكلفه العمليه سواء كان عصعصي او شرجي ومده الاستشفاء المطلوبه لاني بس في جامعه وبتحرك كتير + ان محدش هيعرف من اهلي، هعملها بدون علم حد ارجو الرد والسلام عليكم ورحمه الله.
عندي انتفاخ تحت الابط الايمن واما كشفت الدكتور قالتلي اعمل اشعه وعملتها طلع عندي التهابات غدد ليمفاوية بس الي الان الانتفاخ مقلش وبحس بألم فيه قبل البريود دايما وحاليا داخله في سنة
السلام عليكم ورحمه الله عايز اعرف تكلفه عمليه الناسور في حدود كام؟!
عندها وجع في البواسير مستمر من مدة في وجع بيجيلها بحزقه كل 3 دقايق مع العلم مفيش امساك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، أنا شاب عندي 19 سنة، كنت يعني بعاني من حوالي 9 لـ 10 شهور من خراج موجود في نهاية ظهري في بداية مؤخرتي ، الخراج ده يعني سبب لي مشاكل مش عارف أجلس، مش عارف أتحرك وأعمل نشاطاتي. بس فدورت يعني في النت وشكيت إن هو ممكن يكون (ناسور) عصعصي، هو الخراج ده صغير يعني، خد فترة هو غايب وبعدين يجي ويروح ويجي وهكذا يعني، و الخراج ده مليان بمادة مش عارف بس كانت تسيب اثر في الملابس الداخلية، مش عارف صديد أو دم، فيعني أرجو الإفادة وعايز أشوف يعني هل في علاج ممكن يريحني منه ولا هيحتاج جراحة ولا إيه بالظبط وشكراً والسلام عليكم.'
يوجد بيدي عند المرفق كيس دهني كبير الحجم هل يمكن إزالته بدون جراحه
هل يوجد زيارة منزليه
عندي جد في رجلي اليمين من ناحية الشمال والوجع مسمع في الناحية اليمين
لو انا مخيط ايدي بقالي 11يوم وردي اعمل ايه
هل يكفى فى كشف البواسير النظر فقط دون الفحص باليد هل دا كافى ولا كده حد مش عنده ضمير اوى
يوجد نزيف بسيط في فتحة الشرج واحمرار والم مع حكة
يادكتور انا عندي تثدي من الدرجه الثانيه كنت عاوز اعرف سعر العمليه كام
هل الفتق السرى ممكن اكشف عند دكتور بطنى بعد عنل التحاليل والاشاعات
يوجد تحت الابط كيس دهنى تحت الابط وكشفت من 3سنوات فى مبادرة سرطان الصدى وبالفعل طلع كيس دهنى ولكن بقالى اسبوعين عندى الم بالثدى وعندى بالكيس الدهنى من الداخل شئ صغير
انا عملت لابني من اسبوع عمليه الطهاره فبص النهارده لقيت فاتحه تحت العضو الذكري انا مش عارفه نعمل ايه دي عادي ولا حاجه لان الجلد فاتح من بعضه تحت العضو الذكري باظبط
كم تكلفه عمليه جراحيه البواسير
جالى مره واحده بقالها اسبوعين معايا البدايه عدم خروج براز لثلاثة ايام مع الم فى الشرج من جوه وبعدها البراز بينزل طبيعى يوميا ولكن بينزل بس انا مش بعرف انزل بينزل من نفسه وبحس انى عاوز ومش راضى ينزل البراز وبحس بعد التبرز ببريدة وجع خفيف داخلى وكل ما اجلس وجع خفيف ويروح وييجى
عامله عمليه شرخ وبواسير من شهرين ولسه وقت الحمام بتوجع والالم بيفضل بالساعات بعدها