ابني عنده تسع شهور وبلاحظ من فتره كبيره ان عينه الشمال بترعش وبتتحرك بسرعه كأنها مش ثابته وانا قلقانه عليه جدا ودكتور عيون شافها قبل كده وقالي انها طبيعيه بس انا قلبي مش مرتاح ف دي ممكن تكون حاجه خطيره أو ماثره علي نظره
لواء طبيب /// استاذ طب وجراحة العيون بالاكاديمية الطبية العسكرية/// المدير الطبى لمستشفى العيون التخصصى للقوات المسلحة بكوبرى القبة العسكرى

سعر الكشف: 400 جنيه
دكتور تخصص تخصص عيون في حدائق القبة
حدائق القبة: شارع مصر والسودان برج الأطباء[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
ابني عنده تسع شهور وبلاحظ من فتره كبيره ان عينه الشمال بترعش وبتتحرك بسرعه كأنها مش ثابته وانا قلقانه عليه جدا ودكتور عيون شافها قبل كده وقالي انها طبيعيه بس انا قلبي مش مرتاح ف دي ممكن تكون حاجه خطيره أو ماثره علي نظره
السلام
ابني عمره 9 سنوات ويعاني منذ فترة طويلة من نوبات متكررة من احمرار العينين وحكة شديدة مع فرك مستمر للعين، وأحيانًا يشعر كأن هناك جسمًا غريبًا داخل العين، مع وجود طبقة أو إفرازات على العين.
كنا نستخدم قطرتي ديكسافلوكس وبولي فريش عند اللزوم حسب الوصفة السابقة، وتتحسن الأعراض، لكن النوبات تتكرر تقريبًا كل أسبوع إلى 10 أيام.
هل هذه حساسية عين مزمنة؟ وهل يوجد بديل آمن على المدى الطوي
تكلفة إزالة انتفاخ للعيون واشطر دكتور فى الجيزة أو فيصل ..وهل العمليه ليها تأثير على الرؤية
ابني عنده 3 سنين
وعنده حول 'حدف' في العين الشمال هل يمكن علاجها
ولا لازم عملية دلوقتي ؟
في دكتور قالنا انه لازم العملية وانه كدة متأخر جدا ولازم يعملها دلوقتي
ودكتور تاني قالنا نعمله نظارة ونتابعه فترة لو متعدلش الحول يعمل عملية
فمش عارفة اسمع من مين ؟
عندي عين مش بشوف بيها خالص والعين التانيه عليها مياء زرقاء وعلي طول بشوف زي الدبانه السوده ودايما مغبشه