كان عندي الم في الزور واصل للاذن روحت مستشفى في العيد وقالو ا صديد جامد وخدت اربع حقن نيكتام 1.5 وكمان بعدها اوجمنتين اجرام دلوقتي لسه عندي وجع في زوري وبطني بتوجعني ورجعت مرتين هل لازم أتوجه لطبيب ولا اكمل على العلاج
لان الاسباب عديده والعلاج يتوقف علي التشخيص
