ولدي عنده ضيق تنفس وكحه جافه عملت اشاعه طلع نسبه التهاب علي الرئه هل في علاج وبياخد جلسه نفس
العلاج يمكن ان يكون موسع شعب عن طريق بخاخة او غير ذلك وعلاج للكحة وهل يحتاج مصاد ام لا لابد من الكشف ورؤية الأشعة
اخصائي امراض الصدر والحساسية مستشفى صدر المعمورة دبلومة امراض القلب والباطنة معهد البحوث الطبية

سعر الكشف: 300 جنيه
وينجت: اول ش وينجت[...]
( (احجز وسوف يصلك العنوان بالكامل وارقام العيادة )
متاح خريطة جوجل عند الحجز
ولدي عنده ضيق تنفس وكحه جافه عملت اشاعه طلع نسبه التهاب علي الرئه هل في علاج وبياخد جلسه نفس
ضيق نفس وصداع ووجع في عيني بس مش زغلله واحساس سخونيه طالعه من وشي وساعات خدلان في جسمي وبحس اني عايزه اخد نفس طويل كل شويه ومش بعرف وبتاوب كتير جدا لما بحس بكده ده كان بيحصل شويه في اليوم وببقي كويسه دلوقتي بقالي يوم كامل علي كده وتاني يوم حاسه بوجع بسيط في صدري
كحه مزمنه كبيره في العمر وعندها قلب وضغط
ولدتى 60 سنه وعندها الكبد وجالها دور برد شديد جدا تم عرضها على دكتور كبد متخصص وابلغنى اننى اعرضها على دكتور صدر ودكتور قلب
ما هو الموقف الان
والدتي عندها مئه غالرئة وهطول نائمة وبتتكلم وهي نائمة وأوقات وشها بيزرق
لو سمحت عندي بنتي 12 سنه تعبانه يصدرها بقلها كام سنه وعملت مزرعه مفيهاش حاجه وعملنا منظار علي الشعب الهوائية وكان في مكروب علي الرئي وخدنا مضاد حيوي واحتجزت في الشاطبي وفي سموحه ومشي علي جلسات نفس وبخاخات ومفيش فايدة لسه معاها الكحه والنهج اي الحل في الحاله دي
ابني سنه ١٠سنين بيجيله وجع ف صدره جامد مش بيتحمله عايره اعرف ايه اليبب واوديه لدكتور تخصص ايه
سوالي يوجد لدي خفقان عند النوم
وش العلاج لو سمحت
عندما أخذ نفس جامد أشعر بتعب ف الصدر ناحيه الشمال ومع مرور الوقت أصبح الالم خفيف بس مستمر بنفس المكان
ولما اجي اكل او اشرف حاجه ساقعه اووي أشعر بألم شديد ف الصدر وكذلك الحاجات السخنه