سأل رجل (يبلغ عمره 31 سنة) 15 October, 2025
انا عملت منظار علي المعده وطلع فيه التهاب والدكتور كتبلي سبازمو ديجستين وسبازيولانس لزقه..وليه 15يوم باخدهم ومفيش اي تحسن ...ده بالعكس فيه ترجيع مستمر وبحس بتنميل ف جسمي كله وف لساني وبحس بهبوط وكان روحي بتتسحب عايز اعرف ايه ده وهل العلاج ده مناسب اروح لدكتور تاني
دكتور احمد صلاح طايع
194 يرجى عمل تحليل براز

متاح خريطة جوجل عند الحجز